Vrácení a reklamace zboží
Jak mohu reklamovat zboží?
- Nahlaste reklamaci online – na stránce Kontakt dole zvolte v kontaktním formuláři možnost Reklamace zboží. Uveďte číslo objednávky / faktury a popište závadu. Reklamaci můžete nahlásit také e-mailem na info@projektory-lampy.cz.
- Vyčkejte na e-mail – obratem od nás dostanete zprávu s podrobnými instrukcemi a přiloženým reklamačním formulářem. Reklamační formulář si přápadně můžete stáhnout i zde ve formátu Word nebo pdf.
- Zabalte zboží – tak, aby se nepoškodilo v průběhu přepravy. Do balíku přiložte vytisknutý vyplněný reklamační formulář, případně kopii faktury.
- Odešlete zásilku na adresu Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00 - stačí běžná přepravní společnost (bez nadstandardního pojištění nebo jiných prémiových služeb).
- Vyřízení – reklamaci řešíme co nejrychleji, zpravidla do několika dnů, nejpozději však do 30 dnů od převzetí. O průběhu vás budeme průběžně informovat e-mailem.
Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy?
- U nákupů na dálku spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží prosíme vracejte v odpovídajícím stavu. Pokud by neslo známky opotřebení, může to ovlivnit výši vrácené částky.
- Pokud je to možné, vraťte zboží v původním obalu. Lampu včetně originální krabice vložte ještě do přepravní krabice, aby nedošlo k poškození zboží nebo originálního obalu v průběhu přepravy.
- Do balíčku nezapomeňte připojit i vyplnění formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (stahujte zde fe formátu Word nebo pdf), nebo alespoň kopii faktury, abychom zásilku mohli identifikovat.
- Peníze vracíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od přijetí zásilky s vráceným zbožím.
- Chcete-li vrátit lampu z důvodu, že nefunguje, kontaktujte nás nejdříve prosím a zkusíme to vyřešit.
Osobní předání na výdejně
Zboží, které chcete reklamovat, nebo vrátit lze také osobně předat na naší výdejně:
Web Retail s.r.o. Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00
Osobní předání je možné v pracovní dny 9:00–16:00. Telefon: 725 595 999 (po–pá 8–16)
Často kladené otázky
Musím mít originální obal?
Pokud zboží vracíte v rámci reklamace, originální balení není nutné. V případě odstoupení od kupní smlouvy prosíme, pokud je to možné, o vrácení v původním obalu. V každém případě musí být zboží bezpečně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
Dostanu zpětný štítek pro zaslání zboží?
Pokud se jedná o odstoupení od kupní smlouvy, štítek neposkytujeme. U reklamace zboží jej na vyžádání zajistíme.
Kdy a jak dostanu peníze zpět při odstoupení od kupní smlouvy?
Přijaté zboží zkontrolujeme a poté nejpozději do 14 dní od převzetí zboží peníze vrátíme. Platbu vracíme stejnou metodou jakou jsme ji přijali.
Mohu vrátit lampu, kterou jsem krátce vyzkoušel?
Ano, do 14 dní od přijetí zboží lze vrátit i lampu, která byla vyzkoušena. V případě, že bude jevit známky opotřebení bude částka přiměřeně snížena.
Jak zjistím stav vyřízení?
Informace o průběhu vyřizování zasíláme e‑mailem. Také se můžete obrátit na zákaznickou podporu e-mailem info@projektory-lampy.cz či telefonicky tel: 725 595 999 (po-pá 8-16).
Dorazilo vám poškozené zboží, nebo jste obdrželi jiné, než jste objednali?
Omlouváme se za komplikace – postaráme se, aby vše bylo rychle napraveno. Kontaktujte nás prosím co nejdříve telefonicky nebo e-mailem a společně najdeme řešení.
Jak vyměnit lampu v projektoru?
Postup krok za krokem naleznete v návodu k vašemu projektoru nebo se můžete inspirovat našim obecným návodem na výměnu lampy.
Nefunguje mi lampa, co mám dělat?
- Zkontrolujte lampu, zda není zjevně poškozena, například začouzené sklo, utržený drátek ve výbojce, prasklinu a podobně.
- Zkontrolujte zda jsou konektory lampy pevně připojené a nejsou poškozené. Zkontrolujte dotažení šroubků lampového modulu, zda lampa v projektoru správně sedí na svém místě.
- Je správně uzavřen revizní otvor pro výměnu lampy? Je důležité poklop nejen zavřít, ale i zašroubovat, protože ve šroubku je u některých modelů projektorů pojistka, která brání rozsvícení projektoru pokud není šroubek dostatečně utažený a hrozilo by tak vypadnutí lampy.
- Resetujte počítadlo lampy viz manuál k vašemu projektoru nebo se inspirujte našim návodem.
- Pokud je to možné, otestujete lampu v jiném projektoru nebo váš projektor s jinou lampou. Můžete tak zjistit či vyloučit závadu projektoru.
- Pokud závada přetrvává, napište nám prosím e-mailem s popisem problému. Rádi vám poradíme a pomůžeme s dalším postupem.
Poradna
Pomohu vám vybrat
správnou lampu
nebojte se mě na cokoliv zeptat

zákaznický servis
Pokud již víte o lampách vše potřebné, stačí vybrat si tu správnou
Bleskurychlý průvodce lampami
Najdi lampu na pár kliknutí